WLTP
WLTP
WLTP
WLTP (Worldwide Harmonized Vehicle Test Procedure) protokolu Avropa İttifaqının təsdiqi üçün avtomobillərdə istifadə olunur. O, standart (laboratoriya) şəraitdə yüngül avtomobillərin yanacaq sərfiyyatının, CO2 və tənzimlənən çirkləndirici emissiyalarının ölçülməsi üçün yeni sınaq dövrü və yeni proseduru müəyyən edir.
WLTP protokolu əvvəlki 1992 təsdiq prosedurunu (NEDC) əvəz edir. 2017-ci ildən bəri ilk dəfə satışa çıxarılan bütün yeni modellər WLTP tərəfindən təsdiqlənib. 2018-ci ilin sentyabr ayından etibarən satılan bütün avtomobillər WLTP tərəfindən təsdiqlənməlidir. Bu yeni laboratoriya sınaq protokolu real istifadə zamanı çirkləndirici emissiyaların ölçülməsi ilə tamamlanır: Real Driving Emission (Həqiqi Sürmə Emissiyası).
Yeni WLTP protokolu sizə avtomobilinizin yanacaq sərfiyyatı və CO2 emissiyalarının daha dəqiq görünüşünü verir.
WLTP
DÜNYA MİQYASINDA UYĞUNLAŞDIRILMIŞ AVTOMOBİL SINAQ PROSEDURU
WLTP (Worldwide Harmonized Vehicle Test Procedure) protokolu Avropa İttifaqının təsdiqi üçün avtomobillərdə istifadə olunur. O, standart (laboratoriya) şəraitdə yüngül avtomobillərin yanacaq sərfiyyatının, CO2 və tənzimlənən çirkləndirici emissiyalarının ölçülməsi üçün yeni sınaq dövrü və yeni proseduru müəyyən edir.
WLTP protokolu əvvəlki 1992 təsdiq prosedurunu (NEDC) əvəz edir. 2017-ci ildən bəri ilk dəfə satışa çıxarılan bütün yeni modellər WLTP tərəfindən təsdiqlənib. 2018-ci ilin sentyabr ayından etibarən satılan bütün avtomobillər WLTP tərəfindən təsdiqlənməlidir. Bu yeni laboratoriya sınaq protokolu real istifadə zamanı çirkləndirici emissiyaların ölçülməsi ilə tamamlanır: Real Driving Emission (Həqiqi Sürmə Emissiyası).
Yeni WLTP protokolu sizə avtomobilinizin yanacaq sərfiyyatı və CO2 emissiyalarının daha dəqiq görünüşünü verir.
PEUGEOT VƏ YENİ WLTP PROTOKOLU
Çirkləndirici emissiyalar baxımından, PEUGEOT avtomobilləri Euro6.2 ilə təchiz edilmiş mühərriklər artıq 2020-ci ilin sentyabrından tələb olunan emissiya səviyyələrinə uyğundur.
Qaydalara uyğun olaraq (dizeldə SRC və benzində FAP) istifadə edilən ağıllı texnoloji seçimlər sayəsində PEUGEOT avtomobilləri müştərilərin faktiki istifadəsinə daha yaxın olan WLTP (2018-ci ilin sentyabrından bütün minik avtomobilləri üçün məcburi) tərəfindən artıq təsdiqlənib..
Bundan əlavə, PSA Qrupu 2015-ci ilin əvvəlindən bu yeni prosedurun tətbiqini açıq şəkildə dəstəkləmişdir. Həmçinin, sizi daha yaxşı məlumatlandırmaq üçün PSA Qrupu 2016-cı ildən etibarən modellərinin istehlakını və QHT-lər (T&E və FNE) ilə hazırlanmış və müstəqil üçüncü tərəf təşkilatı (Bureau Veritas) tərəfindən sertifikatlaşdırılmış protokola əsasən, 2018-ci ilin mart ayından real istifadə şəraitində onların NO2 emissiyalarını brendin veb-saytlarında dərc etməklə şəffaflıq əməliyyatı həyata keçirmişdir.
PEUGEOT VƏ YENİ WLTP PROTOKOLU
Çirkləndirici emissiyalar baxımından, PEUGEOT avtomobilləri Euro6.2 ilə təchiz edilmiş mühərriklər artıq 2020-ci ilin sentyabrından tələb olunan emissiya səviyyələrinə uyğundur.
Qaydalara uyğun olaraq (dizeldə SRC və benzində FAP) istifadə edilən ağıllı texnoloji seçimlər sayəsində PEUGEOT avtomobilləri müştərilərin faktiki istifadəsinə daha yaxın olan WLTP (2018-ci ilin sentyabrından bütün minik avtomobilləri üçün məcburi) tərəfindən artıq təsdiqlənib..
Bundan əlavə, PSA Qrupu 2015-ci ilin əvvəlindən bu yeni prosedurun tətbiqini açıq şəkildə dəstəkləmişdir. Həmçinin, sizi daha yaxşı məlumatlandırmaq üçün PSA Qrupu 2016-cı ildən etibarən modellərinin istehlakını və QHT-lər (T&E və FNE) ilə hazırlanmış və müstəqil üçüncü tərəf təşkilatı (Bureau Veritas) tərəfindən sertifikatlaşdırılmış protokola əsasən, 2018-ci ilin mart ayından real istifadə şəraitində onların NO2 emissiyalarını brendin veb-saytlarında dərc etməklə şəffaflıq əməliyyatı həyata keçirmişdir.
NEDC-DƏN WLTP
WLTP-nin yeni məqsədlərindən biri təsdiq zamanı nəqliyyat vasitələrinin faktiki istifadə şərtlərinin və onların cari texnologiyalarının daha yaxşı təqdim edilməsini təmin etməkdir. O, 1990-cı illərdə hazırlanmış əvvəlki NEDC dövrü ilə müqayisədə daha sərt sınaq şərtləri və daha dinamik sürüş profilini müəyyənləşdirir. Onun qurulması NEDC-in nəzəri sürücülük profillərindən istifadə etdiyi real sürücülük məlumatlarına əsaslanmışdır.
WLTP həmçinin yanacaq sərfiyyatına və CO2 emissiyalarına əhəmiyyətli dərəcədə təsir göstərə bilən bütün əlavə avadanlıqlar da daxil olmaqla, hər bir avtomobilin xüsusiyyətləri əsasında daha dəqiq dəyərlər istehsal edir. WLTP dəyərləri bəzi hallarda eyni avtomobil üçün NEDC dəyərlərindən yüksəkdir. Yanacaq istehlakı performansı pisləşmir; yeni ölçmə sadəcə olaraq cari avtomobil istifadəsini daha yaxşı əks etdirən daha uzun, daha ciddi istinad sisteminə əsaslanır.
NEDC-DƏN WLTP
WLTP-nin yeni məqsədlərindən biri təsdiq zamanı nəqliyyat vasitələrinin faktiki istifadə şərtlərinin və onların cari texnologiyalarının daha yaxşı təqdim edilməsini təmin etməkdir. O, 1990-cı illərdə hazırlanmış əvvəlki NEDC dövrü ilə müqayisədə daha sərt sınaq şərtləri və daha dinamik sürüş profilini müəyyənləşdirir. Onun qurulması NEDC-in nəzəri sürücülük profillərindən istifadə etdiyi real sürücülük məlumatlarına əsaslanmışdır.
WLTP həmçinin yanacaq sərfiyyatına və CO2 emissiyalarına əhəmiyyətli dərəcədə təsir göstərə bilən bütün əlavə avadanlıqlar da daxil olmaqla, hər bir avtomobilin xüsusiyyətləri əsasında daha dəqiq dəyərlər istehsal edir. WLTP dəyərləri bəzi hallarda eyni avtomobil üçün NEDC dəyərlərindən yüksəkdir. Yanacaq istehlakı performansı pisləşmir; yeni ölçmə sadəcə olaraq cari avtomobil istifadəsini daha yaxşı əks etdirən daha uzun, daha ciddi istinad sisteminə əsaslanır.
İKİ TEST PROSEDURU ARASINDAKİ ƏSAS FƏRQLƏR NEDC VS WLTP
NEDC VƏ WLTP
NEDC | WLTP | |
Test dövrü | Tək sınaq dövrü | Dinamik dövrə real sürücülüyün daha çox təmsilçisidir |
Dövr vaxtı | 20 dəqiqə | 30 dəqiqə |
Velosiped məsafəsi | 11 kilometr | 23.25 kilometr |
Sürmə mərhələləri | 2 faza, 66% şəhər və 34% qeyri-şəhər sürmə | Daha 4 dinamik mərhələ 52% şəhər və 48% qeyri-şəhər |
Orta sürəti | Saatda 34 km | Saatda 46.5 km |
Maksimum sürət | Saatda 120 km | Saatda 131 km |
Əlavə avadanlıqların təsiri | Əlavə avadanlıqların təsiri CO2 və yanacaq performansına təsir NEDC çərçivəsində nəzərə alınmır | Əlavə xüsusiyyətlər (hər avtomobilə görə fərqlənə bilər) nəzərə alınır |
Sürətlər qutusu dəyişdirməsi | Nəqliyyat vasitələrinin sabit dəyişdirmə nöqtələri var | Hər bir avtomobil üçün fərqli ötürmə nöqtələri |
Test temperaturları | 20-30°C-də ölçmələr | 23°C-də ölçmələr, CO2 dəyərləri 14°C-yə düzəldilib |
İKİ TEST PROSEDURU ARASINDAKİ ƏSAS FƏRQLƏR NEDC VS WLTP
NEDC VƏ WLTP
NEDC | WLTP | |
Test dövrü | Tək sınaq dövrü | Dinamik dövrə real sürücülüyün daha çox təmsilçisidir |
Dövr vaxtı | 20 dəqiqə | 30 dəqiqə |
Velosiped məsafəsi | 11 kilometr | 23.25 kilometr |
Sürmə mərhələləri | 2 faza, 66% şəhər və 34% qeyri-şəhər sürmə | Daha 4 dinamik mərhələ 52% şəhər və 48% qeyri-şəhər |
Orta sürəti | Saatda 34 km | Saatda 46.5 km |
Maksimum sürət | Saatda 120 km | Saatda 131 km |
Əlavə avadanlıqların təsiri | Əlavə avadanlıqların təsiri CO2 və yanacaq performansına təsir NEDC çərçivəsində nəzərə alınmır | Əlavə xüsusiyyətlər (hər avtomobilə görə fərqlənə bilər) nəzərə alınır |
Sürətlər qutusu dəyişdirməsi | Nəqliyyat vasitələrinin sabit dəyişdirmə nöqtələri var | Hər bir avtomobil üçün fərqli ötürmə nöqtələri |
Test temperaturları | 20-30°C-də ölçmələr | 23°C-də ölçmələr, CO2 dəyərləri 14°C-yə düzəldilib |
HƏQİQİ SÜRÜŞ VƏZİYYƏTİNDƏ EMİSSİYA
HƏQİQ SÜRÜŞ EMİSİYASI – HSE
2018-ci ilin sentyabr ayından etibarən, WLTP təsdiq protokoluna əlavə olaraq, bütün istehsalçılar Aİ, Böyük Britaniya, İsveçrə, Türkiyə, Norveç, Lixtenşteyn, İsrail və İrlandiyada satılan bütün avtomobillərin öz modellərinin həqiqi sürüş emissiyalarını (HSE) ölçməlidirlər. Bu HSE sınaqları zamanı daha real məlumat üçün açıq yollarda azot oksidləri (NO2) və incə hissəciklər kimi çirkləndiricilərin emissiyaları ölçülür.
HƏQİQİ SÜRÜŞ VƏZİYYƏTİNDƏ EMİSSİYA
HƏQİQ SÜRÜŞ EMİSİYASI – HSE
2018-ci ilin sentyabr ayından etibarən, WLTP təsdiq protokoluna əlavə olaraq, bütün istehsalçılar Aİ, Böyük Britaniya, İsveçrə, Türkiyə, Norveç, Lixtenşteyn, İsrail və İrlandiyada satılan bütün avtomobillərin öz modellərinin həqiqi sürüş emissiyalarını (HSE) ölçməlidirlər. Bu HSE sınaqları zamanı daha real məlumat üçün açıq yollarda azot oksidləri (NO2) və incə hissəciklər kimi çirkləndiricilərin emissiyaları ölçülür.